И ОЩЕ:

Бременност: Виното стимулира бързото развитие на детето

Характерът на Вашето дете - типове и характеристики

10 Правила за изкуствено хранене на вашето бебе

Най-добрата система упражнения за отслабване и поддържане на стройна фигура


    Първия Български Бутон за споделяне


    Много списания съставят различни списъци, в които включват или класифицират знаменитостите. Сега дойде времето и за децата на звездите. Едно небезивестно списание направи списък на най-модерните "звездни" дечица :)

    Първото място заема Сури Круз.

     

     


    Сури, както се оказва е момиченце , чиито дрешки заемат гардероб колкото цял апартамент, в който може да се намери всичко - от дизайнерски роклички до малки модни костюмчета.



    **********************************************


    На второ място е Онор, дъщеричката на  Джесика Алба
     



    Както се вижда Онор освен малка модерна госпожица е и голяма любителка на аксесоарите :)

     
    **********************************************
    Трета в списъка е мис Харлоу Медън.
     



    Нейната майка Никол Ричи полага всевъзможни усилия, за да може красивата й дъщеричка да е в крак с модата. Както е видно старанията й не са безрезултатни, след като детенцето й е включено в списъка на най-модерните малчугани за 2009-та година.




    **********************************************


    Кингстън Росдейл - големият син на Гуен Стефани и Гевин Росдейл.
     



    От майка си явно е наследил неповторимото чувство за стил и умението да изрази себе си чрез начина на обличане - бунтар и палавник :)

    **********************************************
    И накрая, Валентина, дъщеричката на Салма Хайек и Франсоа-Анри Пино.




     Франсоа-Анри Пино собственик на конгломерата PPR & Richemont, в в който влизат модните къщи YSL, Gucci, Bottega Veneta и други. А това предполага, че дъщеричката му винаги ще е облечена по последна мода ;)



    Нашето мнение е, че всички дечица са хубави, чаровни и модерни. Каквито са родителите - такива са и децата :)))

    И още:

    На какви подаръци биха се зарадвали жените от различните зодии

    Жената...като въплъщение на аромат...

    9 -те Звезди с най-кошмарно изглеждащи силиконови гърди

    Как да си направим ЖИВА ВОДА

    Преобразете се в някой от актьорите от Новолуние. Пълна промяна онлайн


    Първия Български Бутон за споделяне


    Да научим детето да използва гърне - това е една трудна задача, която изисква от родителите огромно спокойствие и търпение. Бъдете внимателни и въздържани, накарайте детето да се почувства уверено в себе си. Особено важно е детето само да проявява
    инициатива. Обучението трябва да се осъществи бе принуда, натиск и заплахи. Ако бебето все още не е готово за тази важна стъпка - прекратете опитите за момента, а след време опитайте отново.

    Готовност да се приучват към гърне в интелектуалното и физиологичното развитие на децата настъпва около 18 месец от тяхното раждане ( при момичетата може и малко по-рано. С настъпването на третата година децата вече съзнателно могат да контролират пикочния мехур и мускулите на ректума.

    Има твърдение, че прекалено ранното приучване към гърне не винаги е добро за психиката на детето, тъй като вследствие на това детето може да стане неуверено и несигурно в себе си.

    Ето основните признази, по които можем да разберем, че детето е готово да бъде приучено към гърнето:


        * Детето вече разбира елементарните молби, които му отправяте и може да съобщи за своите усещания (например недоволство поради факта, че е мокро).

        * Детето може да ходи, да сяда и да кляка.
        * Може да сваля  и обува своите гащички.
        * Само маха замърсените или мокри еднократни пелени.
        * Може да имитира поведение, като се опитва да подражава.
        * Събужда се сухо след дрямка или остава сухо най-малко за 2-3 часа през деня.
        * Проявява интерес към гърнето или тоалетната чиния, като се опитва само да седне на гърнето или да отиде до тоалетната.

    Възможно е бебето все още да не прави всичко, което изброихме по-горе, но ако са налице няколко от признаците, значи е време да започнете обучението.

    Започвайки обучението, не забравяйте, че при всеки успех детето трябва да бъде всячески поощрявано. Също така трябва да бъдем подготвени и за това, че не всичко ще потръгне гладко от самото начало.


    Как може да помогнете на вашето бебе?

       1. Обличайте детето в дрехи, които са лесни за събличане.
       2. Винаги трябва да имате под ръка резервни гащички, еднократни пелени, тоалетна харти и мокри кърпички за бебета.
       3. Гърнето, което трябва да е удобно, стабилно и приятно затоплено, поставяйте на достъпно и видно място във вашия дом.
       4. Ако Вашето дете вече може да остава сухо най-малко 2-3 часа дневно, може да замените еднократните пелени, които ползвате със специални гащички, които не пропускат влага.

    И ОЩЕ:

    Най-подходящата възраст за жената да има дете

    Децата копират поведението на родителите си

    Бременност: Виното стимулира бързото развитие на детето

    Женската коса през различните етапи от живота 

    Грижи За Бебето И Детето - Бенджамин Спок

    Първия Български Бутон за споделяне

    Отзивчивите родители възпитават в повечето случаи добри и внимателни
    деца, смятат психолозите. Но гени или възпитание формират все пак
    поведението на малкия човек? Експертите предполагат, че да се говори за
    “лоши” и “добри” гени би било невярно. Запознаването на детето с
    етичните норми за поведение в обществото е било и си остава задача на
    родителите.
    Деца, които са привикнали с прегръдки, внимание и грижа, проявяват по-голяма склонност към внимателно и грижовно поведение.
    Деца, израснали в атмосфера на емоционално гладуване, не получили в
    ранното си детство топлина и ласки, много често се оказват биологически
    неспособни да преживяват, да проявяват състрадание. Изпитвайки към себе
    си жестокост, демонстрират склонност да ударят или оскърбят плачещо
    дете.

    Внимание! Детето Вижда, Детето Повтаря...


    Децата непрекъснато проверяват, изпитват границите на новия си
    свят, често с помощта на родителите си. Детенце на 1,5 г по-скоро ще
    очаква ръководство от мама или татко, оказвайки се в непозната
    ситуация. Експертите наричат това “социална справка”, която помага на
    детето не само да се ориентира в конкретната непозната ситуация, но и
    да си формира морални емоции.
    Усещане за гордост и срам се формира в най-ранно детство. Гордостта
    е истинско тържество на духа, награда за правилна постъпка и поведение.
    Ще я познаете по широката щастлива смивка и леко изпъчено коремче.
    Чувството за срам е част от процеса на израстване. Укрепва понятието за
    това, че някои типове поведение просто са недопустими. Ако малкото дете
    не е изпитвало срам до 2-3 годишна възраст, след това от него може да
    се очакват най – немислими проблеми – смятат американски психолози.
    Накрая идва умението да говори В този период родителите трябва
    много внимателно да се заемат с обучението на положителното – добри
    маниери, стремеж към алтруизъм.. Хубаво е да имаш пред себе си добър
    пример! Не забравяйте да казвате на съпруга или съпругата си
    “благодаря” и “моля” толкова често, колкото е възможно, ако искате и
    детето да употребява тези думички. ...


    Първия Български Бутон за споделяне

    Заболявания на горните дихателни пътища

    Алергичните заболявания на горните дихателни пътища все повече зачестяват. Проявяват се при хора с конституционална предразположеност и наследствена обремененост, но и
    при отслабнали организми, в следствие на разстроена нервна и ендокринна система. Алергените попадат в лигавицата, предизвикват алергичен пристъп с характерни особености: алергични хреми, синуити, бронхити, едем на Квинке и др.
    Сенната хрема се явява през пролетта и началото на лятото. Причинява я прашецът от цветята и дърветата, който попада в носа на сензибилизирания към него човек. Друг вид е мазомоторната хрема, която за съжаление може да се активизира по всяко време на годината при контакт с домашния и фабричен прах например. Проявите и в двата случая са еднакви: бурен пристъп със запушване на носа, кихане и отделяне на обилно количество водниста слуз. По-8ъсно при инфектиране с бактерии, секретът става гноен. По време на пристъпа може да се появи сълзене в очите, сърбеж и парене в гърлото, носа и очите, главоболие, астматични пристъпи и нарушения в хранопровода. При алергичните хреми се засягат и синусите, гърлото, ушите и бронхите, носът се запушва, затруднява се дишането, появява се главоболие, шум в ушите, астматични пристъпи и др.
    Лечението на алергичните заболявания е много трудно. Ако се установи кой е причинният фактор, то той се отстранява и се провежда специфична десензибилизация с естракт от същия този алерген. Ако алергенът е неизвестен, се провежда неспецифична десензибилизация. При сенната хрема трябва да се избягват определени райони през пролетта и лятото. От лекуващия лекар се дават редица противоалергични лекарства. При алергичните заболявания най-голямото значение има профилактиката, изразяваща се във воденето на пълноценен, здравословен и природосъобразен начин на живот. Непрекъснато трябва да се укрепва и закалява организмът и да се спазва стриктна хигиена.

    И ОЩЕ:

    Характерът на Вашето дете - типове и характеристики 

    Легендата за Марциалните Води и лечебната сила на камъкът шунгит 

    Бременност: Виното стимулира бързото развитие на детето

    Как да изберем коледен подарък за детето? 

    Хигиената на Средновековна Европа - Любопитни факти 

    Първия Български Бутон за споделяне

    Новатор

    Проявява повишено любопитство към всичко ново и необичайно в различни области.
    Неговите интереси понякога са хаотични, непостоянен характер - трудно му е да съсредоточи вниманието си само в едно занимание. Обича да фантазира и събира около себе си връстниците си, като ангажира вниманието им с истории, често измислени, но разказани с желание, емоция и убедителност.

    Понякога изпада в апатия, а след това губи интерес към всичко и скучае. При смяна на обстановката, появата на нови хора и вещи бързо се оживява, се включва в общуването и се увлича по новото събитие. Обикновено има много запознанства с други деца, но зад това не винаги стоят постоянни и сериозни взаимоотношения. Губи интерес към тях бързо.

    Да го заставяте да се занимава с нещо, което е против неговите желания е безполезно - той се съпротивлява, можа да изпадне в агресивно състояние и да прави всичко наобратно. Лесно споделя своите вещи с други деца и по същия начин лесно ги получава от тях, но понякога от разсеяност забравя да им ги върне. Не е обидчив и злопаметен.

    Посредник

    По характер - тих, приятелски настроен. Не се стреми да подчини връстниците си, може свободно да отстъпва при общи игри и да бъде в подчинена роля. Ако нещо го боли, той не се оплаква на по-възрастните, за да не го сметнат за "мамино синче": не желае да настройва по никакъв начин срещу себе си приятелите си и съучениците си.

    Може да проявява пасивност в учението, дори мързел. Голям любител на храната и дългото поспиване. Необходимо е редовно да му давате тласък, дори да го принуждавате да прави необходимото - да си научи уроците или някакви други задължения. Обича с часове да слуша истории, които други хора разказват, ако в тях има интересни подробности, занимателни приключения и живописни описания.

    Неговите емоции са в повечето случаи с положителен характер, в общуването си с другите може да ги разсмее, да се пошегува, но без злоба, а просто за да повдигне настроението на околните.

    Анализатор

    В детството - това е едно послушно и сериозно дете. То обича да измисля различни игри. Често играе само със себе си, но негият ентусиацъм привлича и други деца. С часове се занимава с някой сложе строеж с детски конструктор и колкото е по-сложна играта, толкова е по-интересна за него. В началото се втурва да чете книги от различни жанрове, докато не осъзнае, че е по-добре да се насочи към книгите, отговарящи на интересите и бъдещите му занимания. В училище е по-привлечено от природо-математическите науки, отколкото от хуманитарните.

    В общуването рядко проявява инициатива, но може да отговори на инициативата на другите, още повече когато тя е проявена в по-емоционална форма. Понякога има странности в навиците си.

    Може да сменя интересите си, да се занимава с по-интересни за него неща, ако  в тях има елемент на новост.

    Обикновено страни от компанията на връстниците си поради неумението си да се държи свободно с тях, да ги забавлява и разсмива. Не обича да го прекъсват или отклоняват от темата. Не помни добре имената на хората, за разлика от всякакъв вид останала информация.

    Комуникативен

    Изключително динамично и общително дете. Има много приятели и познати. Обича да говори за тях, описвайки ги с добрите черти на характера им, рядко - с негативен оттенък в коментарите. Проявява любопитство към всичко и се опитва да пипне всичко с ръка. Много обидчив и чувствителен, даже и за дреболии. Може да избухне в сълзи, но те бързо отминават. Склонен е да прощава обидите или не дава вид, че е сърдит.

    Неспокойната му натура трудно успява да се съсредоточи върху едно и също нещо за дълго време. Отегчава се, ако няма компания или просто някой, с който да си поговори. Обича да събира различна, често сензационна информация с цел да я разпространи. Нуждае се от такъв тип събеседници, които умеят ясно и просто да обяснят смисъла на непонятните за него неща. Чувства се обиден от факта, че някой крие нещо от него.

    Често проявява грижа за останалите, особено за тези, които са пренебрегнати. Може да изненадва останалите хора приятно, като им прави подаръци или малки услуги.

    Наставник

    Още от ранна детска възраст демонтрира гордост и независимост в решенията и действията си. Не винаги намира общ език с връстниците си, може да се затвори в себе си, демонстрирайки отдръпване. Едновременно с това се опитва д апривчере към себе си вниманието с оригинални подходи, изразяващи се в думи, жестове и маниери в общуването.

    Проявява интерес към различни видове изкуство: декламация на стихове, пеене, танци. Често успява смешно да имитира своите познати, умее да показва смешните страни в тяхното поведение.

    Може рязко да сменя своето емоционално състояние - от бурни ридания и сълзи до неудържима радост, или обратно - до тежка меланхолия.

    В храненето може да използва несъвмеситми продукти, което често му причинява разстройство или си създава други вредни за здравето навици.

    Инспектор

    Много сериозно, съсредоточено и дисциплинирано дете. Може дълго време да играе само, без да скучае. С играчките, свои или чужди, се отнася със загриженост и внимание, и се тревожи, когато се счупят или някой ги взима без да помоли.

    Чисто и спретнато, детето се старае да пази дрехите и обувките си чисти. Може дори да се скара с връстниците си, които умишлено се опитват да го изцапат или да повредят негова вещ.

    Не обича да стои вън от обркъжението си, по-скоро е редови участник, отколкото организатор или вдъхновител на игрите. Избягва рисковани ситуации, в които се опитват да го привлекат връстиците му. Но умее да отстоява своето достойнство, проявява твърдост, неотстъпчивост и дори понякога жестокост към опонетите си.

    Старае се никога да не закъснява за часовете, винаги излиза по-рано от дома. Старае се да научи наизуст всичко това, което другите усвояват повърхностно. Бавен е при вземане на решения. Изпитва трудносит при решаване на задачи, за които се изисква творчество и нестандартно мислене. Прилежен и съвестен, старае се да оформи красиво своите работи.

    Лидер

    Често е водач сред връстниците си, главно благодарение на физическата си сила, издържливост и способност да наложи волята си. Може да се държи предизвикателно и грубо с околните, да бъде недисциплиниран по време на час.

    Обича игрите на откирто, физическите упражнения, рано се научава да кара велосипед, обича съревнованията от всякакъв тип, особено надбягванията. Лесно се ядосва и пали, никога не предлага помирение първи и не се замисля дълго над своите преживявания.

    Често не може да намери място, където да изрази своите способности и прекарва дълго време и хаби много енергия в съмнителни компании, свади и празни забавления. Ако е решил нещо, не обича да отстъпва. Неговите постъпки често са изпулсивни, с елементи на риск и авантюризъм. Когато е разгневен, по-добре е да бъде оставен на спокойствие. Зависим е от своите настроения, когато става въпрос за отношенията му с останалите хора, както и за успехите и постиженията му.

    Лиричен

    Обикновено е добродушно, отстъпчиво дете. Поради това може да се поддава както на добри, така и на лоши странични влияния. Ако не ръководите действията му, може да попадне в съмнителни компании и да се забърква в неприятни за него истории. В учението и увлеченията му интересът му често се сменя с пасивност и скука - тук е много зависимо от обкръжаващите го хора(родители, учители, приятели).

    Умее да се разбира с повечето хора, предразполагайки ги към себе си с ласкавия си и добродушен характер. По тази причина по-големите от него често го взимат за глупак, карайки го да им подарява играчките си и да им прави различни услуги. Това в по-късен етап може да се отрази на характера му и да го направи капризен, егоистичен и без желание да жертва за другите време и енергия.

    В училището има склонност към хуманитерните науки(литература, история, чужди езици. По характер е спокоен и съзерцателен. Може да си създаде въображаеми идеали и да живее в измислен свят.

    При сложни ситуации не показва емоции и умее със спокойния си вид и усмивка да успокои и другите. Обикновено вярва, че всичко ще завърши добре!

    Експериментатор

    Децата от този тип винаги са увлечени в някаква работа и й отдават цялата си енергия. От малки обичат пътешествията и туризма - и колкото по-далечна е дестинацията, толкова по-привлекателно е самото пътуване. Никога не се оплакват, че са изморени или че ги болят синините, драскотините и ожулванията. Те обичат да разказват с подробности своите приключения, често превръщайки ги в живописни разкази. По натура са смели пионери, които обичат да тестват себе си в различни условия.

    Тези деца винаги са заети, те нямат време за нещо, което не съвпада с плановете им. С достатъчно настойчивост те подлежат на убеждаване: отстъпчиви са и не желаят да развалят отношенията си с другите хора. Въпреки, че могат да обещават много, понякога те не държат на думата си и след това измислят много убедителни оправдания.

    Понякога могат да се забъркат в неприятни истории, поради това, че са много неспокойни, смели и изключително любопитни.

    Пазител

    Обикновено това са сериозни и много сдържани деца. Стараят се да усвоят добре уроците в училище, но в час не проявяват особена инициатива. По скоро стоят в сянката на по-активните си съученици. Чувствителни и раними, те може да имат много ниско самочувствие. Лесно може да ги обидите с шега или някоя дума, изтървана по невнимание. Преживяват тежко лъжите и измамите. Те са надеждни и взискателни в приятелството, стараят се да не провалят утвърдените си взаимоотношения с другите, но ако се чувстват пренебрегнати, могат да си тръгнат първи.

    Отнасят се ревниво към своите вещи и своята територия. Подозрителни са в обкръжение с непознати, дълго оглеждат и преценяват, преди да пристъпят към общуване. Не могат да стоят дълго без работа, често се насочват към ръчен труд ( момичетата шият, плетат и др., а момчетата нещо майсторят).

    Притесняват се, когато се налага да чакат твърде дълго. Повечето са домошари, не са привърженици на разходките. Ревниви са по отношение на онези, които считат за "свои".

    Политик

    Много пъргави и неспокойни деца. В копанията на връстниците си в клас обикновено са в центъра на вниманието, обичат да привличат погледите на околните. По-скоро непредсказуеми в поведението си, те често променят настроението си и отношението си към околните. Лесно се ядоват и също така лесно се помиряват. Изоставят бързо предишните увлечения и приятели и завързват нови.

    Не много отговорни и последователни, на тях трудно може да се разчита. Могат да излъжат и след това да се оправдаят убедително и без никакво притеснение. В игрите, спорта и конфликтите обикновено заемат страната на по-силния, тъй като добре усещат баланска на силите.

    Обичат спорта, особено игрите на открито и гимнастиката. Имат добри реакции, набито око. Те са харизматични и успяват да увлекат другите със своя пример. Можа да попаднат в съмнителна компания, но в критичния момент напускат и винаги избягват наказанията.

    Те учат без особен ентусиазъм, понякога могат да избягат от уроците, предпочитайки други занимания ч да поиграят футбол или да се изкъпят в басейна). Достатъчно практични, те обичат да обменят опит, да продават и да купуват, проявявайки завидна предприемчивост, изобретателност и дипломатически качества. Могат да бъдат организатори на игри, да развличат другите с шегите си и компетентно да се защитят от нападките на противниците си.

    Критик

    Често това са здравомислещи, разумни деца. Може да се държат особено, стоейки настрани от големи и шумни компании. В игрите и заниманията си те са по-скоро инертни, дори мързеливи. Имат богат вътрешен живот, който не винаги се изразява в поведението им. Четат много и са прекалено ерудирани за възрастта си. В общите дейности на класа или групата обикновено заемат съзерцателна позиция. Често имат недоволно изражение на лицата си, склонни са да критикуват другите. Връстниците им често ги смятат за прекалено умни, защото те обичат да цитират фрази от книгите, които са чели, за да покажат своята информираност по всички въпроси. Не крият своето интелектуално превъзходство.

    Предпочитат да не участват в конфликти и избягват пряката конфронтация, но могат да се починят на грубата физическа сила, въпреки че вътрешно им е неприятно. Чувстват се неуверени в обстановка, където е нужно да се прояви веселие, емоции и страст. Не обичат да се представят пред публика, предпочитат да покажат своите способности пред ограничена публика.

    Привързани са към своите вещи, особено към старите. По натура са домошари и трудно можеш да ги накараш да излязат в компания. Не обичат да се занимават с неща, които са им безинтересни и безполезни от практическа гледна точка.

    Могат често да вбесяват околните си със своето недоволство, забележки и ропот.

    Управляващ

    Тези деца са много праволинейни и често резки в изказванията и постъпките си. Не обичат измамата, уклончивото и лъжливо поведение в другите. Сериозни и надеждни приятели, те се стараят винаги да изпълняват своите обещания и очакват същото от останалите.

    Умеят да ръководят другите: в такива случаи те са отговорни и строги, но не се борят целенасочена за лидерството. Те не обичат празните развлечения и безмисленото бърборене. Обикновено рано си намират постоянни занимания, които извършват систематично и редовно.

    Винаги отстояват принципите на справедливост, застават в защита на обидените и слабите. Те са много трудолюбиви, не могат дълго да стоят без работа.

    Най-голям интерес проявява в областта на технологиите и отрано придобива умения в ръчната работа и всички видове инструменти. Старае се да свърши всичко планирано  възможно най-бързо и качествено. Ядосва се, когато нарушат плановете му и отвлекат вниманието му от заниманията му.

    Следи за чистотата на дрехите и обувките си, а също така за реда в стаята си (книгите, играчките, ученическите пособия). Увлича се по технически списания и книги.

    Хуманист

    Те са мили и отзивчиви деца. Връстниците им често се обръщат към тях за помощ, знаейки, че те никога няма да откажат. С това тяхно качество могат да злоупотребят, натоварвайки ХУМАНИСТИТЕ с въпроси, молби и запитвания. По-предприемчивите злодеи често ги карат да пишат домашните им. Тези деца са упорити и прилежни оченици, които се отнасят сериозно към своите задължения.

    Те са скромни и притеснителни в поведението си, не изтъкват своите достойнства и успехи. Никога не се стремят към лидерство или да подчинят околните. По-скоро отстъпват в споровете, дори когато са уверени в правотата си, само и само да запазят добрите отношения.

    Ако е избухнал спор между техни близки хора, те винаги ще влязат в ролята на помирители, защото страдат, когато има кавги и недоразумения. При това се опитват да не заемат определена страна и да останат обективни в преценките си. Отличават се с привързаност към хората и дружат по много години с едни и същи приятели. Не се чувстват добре, когато околните не зачитат мнението им.

    Вдъхновител

    Те обикновено са общителни, емоционални деца. Винаги се стремят към нови впечатления и нови хора, лесно възприемат информацията, особено ако в нея се съдържа елемент на очарование, дори фантастика. Те са мечтателни и са склонни да се предадат на илюзиите и фантазиите си. Оптимисти, които не изпадат в отчаяние и разочарование, от разрушаването на техните надежди. Напротив, те дори са склонни да въодушевяват другите, които са отчаяни и загубили вяра.

    Могат да преживяват силни чувства вътершно, но да не покажат своята мъка наяве, за да не огорчат близките и приятелите си. Постоянно излизат с нови идеи и предложения, не винаги реалистични, предизвикващи забележки и критика, дори насмешка от страна на по-практичните им връстници. Но със силата на своята жизнерадост, ВДЪХНОВИТЕЛИТЕ не се отчайват дори в безизходни ситуации и винаги намират изход там, където далеч по-опитни от тях са се отказали. Затова към тях често се обръщат за съвет и подкрепа.

    Те са много наблюдателни, твърде проницателни за възрастта си и могат да забележат скритите възможности в другите. Трудно им се отдава скучната и еднообразна работа, обичат да прехвърлят вниманието си върху други, по-интересни неща.

    Господар

    Това дете е сдържано, не демострира, понякога дори отдалечено от останалите деца. Чувствително към оценките за собствената му личност, както положителните, така и отрицателните. Тежко преживява собствените си неуспехи, даже може да загуби увереност в себе си и своите способности. Постоянно се нуждае от стимулиране и позитивно отношение от околните.

    По характер често е меланхолично, затова се нуждае от топло, дружеско присъствие. Надежни в приятелските взаимоотношение, способни на съчувствие, винаги готови да помогнат на тези, които са им симпатични. Зависят силно от своето моментно състояние и винаги могат да използват своето настроение, което се отразява както в заниманията им, така и в отношението им към околните.

    Много ерудирани, начетени, те се стараят да са в крак със всички събития около тях. Странят от големите компании на връстниците си и изпитват необходимост да комуникират с по-големите от тях. Тези деца проявяват тенценции на отчужденост и индивидуализъм в поведението си, защото се възприемат за горди. Това е свързано с различни комплекси или ниска самооценка.

    Още от ранно детство обичат ръчния труд, помагат у дома, но тежко преживяват критиките по свой адрес. Заради неумението им да изразяват положителните си емоции, често ги смятат за хладни и надменни, но това не винаги съотвества на действителността. Вътрешната и външната хармония, както в отношенията, така и в делата им ги карат да се стремят високо ниво на господство над останалите. Обичат природата и пътешествията.

    И ОЩЕ:

    Как да се справим с безсънието по време на бременност

    Най-подходящата възраст за жената да има дете

    Фитнес У Дома: Идеален Ханш - Тренирай Онлайн

    3-те Основни типа на стареене на кожата. Информация, превенция и лечение

    Новият парфюм на Giorgio Armani - Idole d'Armani

    Първия Български Бутон за споделяне

     


    Независимо от това дали на Рождество навън вали сняг или духа горещ вятър от пустинята, навсякъде звучи една и съща песен "Тиха нощ, свята нощ..."

    В Европа е невъзможно човек да си представи Коледа без нея - тя е навсякъде - звучи по радиото, по телевизионните канали, в универсалните магазини, в домовете на хората, пред коледната елха. И мнозина са сигурни, че това е народна песен. Макар че това съвсем не е така.

    През 1831 година в Германия "Тиха нощ, свята нощ..." се появила едновременно в два песенни сборника в Берлин и Дрезден. И в двата вместо името на автора пишело: "Авторите на текста и музиката са неизвестни".
    Пруският крал Фридрих Вилхелм ІV за първи път я чул през зимата на 1853 година. Той толкова харесал коледната песен, че извикал придворния концертмайстор и му заповядал: "Намери ми автора на песента!"
    Заповедта на краля обаче останала неизпълнена още цяла една година и само по една щастлива случайност загадката намерила своето решение през декември 1854 година.

    Директорът на хора на австрийския град Залцбург, бивш добър познат на концертмайстора на пруския двор, се скарал на едно от момчетата Феликс Грубер, който според него постоянно пеел грешно популярната вече коледна песен. На направената му забележка от ръководителя на хора юношата отговорил доста самоуверено и с гордост: "У дома ние винаги пеем "Тиха нощ" точно по този начин. Моят баща по-добре от Вас знае как е правилно да се пее. Нали в края на краищата той е написал тази песен".

    Изненаданият от тази новина директор на хора, захвърляйки всички ангажименти, заминал за Халяйн, където живеело семейство Грубер и се уверил, че местният органист и ръководител на църковния хор 67-годишният Франц Грубер наистина е неизвестният тайнствен автор на музиката на "Тиха нощ, свята нощ...", търсен по заповед на пруския крал. За автор на текста Грубер назовал своя приятел, свещеника Йозеф Мор.

    И ОЩЕ:


    Български коледни песни за деца

    Български коледни песни


    Първия Български Бутон за споделяне

    Полезни връзки